Galeria fotografii Lanzarote: "Islas Canarias - Visitamos el Diablo de Timanfaya"

Wrócę TU!

Wyspy Kanaryjskie niemalże od dziecięcych lat pozostawały na mapie moich podróżniczych marzeń... Choć nie miałem pojęcia gdzie jest Gomera i o co chodzi z językiem gwizdanym jej mieszkańców, choć nie bardzo rozumiałem, jak na Teneryfie może być wielki, ośnieżony wulkan, to zawsze wiedziałem jedno - muszę TAM dotrzeć...


Udało się. W minionym roku, końcem marca po raz pierwszy postawiłem stopy na jednej z kilku wysp położonych na Ocenie Atlantyckim, 120 km od Maroko, na Lanzarote. Dlaczego właśnie na niej...? Sam właściwie nie wiem... Być może dlatego, że jest unikalna w skali Ziemi, że jest uznanym przez UNESCO rezerwatem biosfery... 

"Zmęczony" bujną zielenią i błękitem morza w Turcji, Grecji czy na Majorce, zapragnąłem doświadczyć czegoś zgoła odmiennego. I udało się! Lanzarote zapadła głęboko w moją pamięć i znalazła osobne, specjalne miejsce w moim sercu:) To jeden z fragmentów świata, który dopisałem do specjalnej listy: „Wrócę TU”.

Na łamach "My Travelling With Passion - Moje Podróże Z Pasją" zamieściliśmy już kilka postów dotyczących atrakcji turystycznych Lanzarote. Są to między innymi:


Oczywiście to nie koniec. Cennych informacji oraz wskazówek na temat tej niezwykłej wyspy będzie stopniowo przybywać na łamach naszego bloga. 

Popularne posty